21 Mayıs 2013 Salı

Concealer Dosyası: Bobbi Brown Creamy Corrector #Bisque

Her ne kadar bu yazıyı concealer dosyası adı altındaki incelemelerime alsam da bu ürün bir corrector yani düzenleyici. Amacı morluklarınızı nötrlemek. Bu nedenle tek başına kullanımı pek mümkün değil. Uyguladıktan sonra üzerine kapatıcınızı sürüp morluklarınıza geçici de olsa elveda diyebilirsiniz.

Corrector denilince herkesin aklına Bobbi Brown'u getiren bir ürün bu,zannımca markanın en ünlü ürünü ki bu ünü hakediyor :) Bendeki tonu Bisque.  Koyu görünebilir ama morluklarımı ancak kapatıyor. Göz kremi üzerine uygulayıp beklettiğim ürünün üzerine kapatıcımı geçiyorum daha sonra. 

Ürünün ambalajı güzel, küçük bir de aynası var. Görüntü yüzünden özür dilerim ürün epeydir kullandığım bir ürün olunca pürüzsüz bir halde sunamadım size :(  Maalesef yapısı fırça ve süngerle uygulamaya müsait değil ya da ben beceremiyorum. Parmakla uygulamak daha güzel sonuç veriyor. Rengi tam kolumda görüldüğü gibi. Ürün işlevini yerine getiriyor ama ben göz altlarıma her gün kat kat ürün sürmek istemediğimden günlük makyajımda her gün kullanmıyorum. Bu sadece benim düşüncem yoksa ne göz altınızda kalıp gibi duruyor ne de bir irritasyona neden oluyor. 

Siz de göz altı sorunlarıyla boğuşuyorsanız ürünü Boynerlerden ve online alışveriş sitelerinden satın alabilirsiniz.


2 yorum :

  1. merak ettiğim bir ürün,elimdekileri bitirir bitirmez doğru boynere:) bloğunuzu takipteyim,bende beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger gözaltin sorunlu ise mutlaka denemelisin, ama kapaticilar isini goruyorsa tek basina sanslisin o zaman :-)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)