5 Ekim 2013 Cumartesi

Chanel Vitalumiere Satin Smoothing Fluid Makeup SPF 15

Bugün sizlere benim gibi kuru ciltlerin çok seveceği bir fondotenden bahsedeceğim. Ürün 30ml'lik cam şişede geliyor. Şahsen ambalajını çok şık buldum. 
Ürünün pompalı olması en sevdiğim özelliklerinden biri. Pompadan çıkan ürün de gayet kararında.


Gördüğünüz gibi bendeki numarası 20 Clair. Sanırım serinin en açık tonu bu. Her ne kadar benim cildime bi ton açık olsa da açık tonlular için çok koyu bir renk. 
Sarı alt tonlu bu fondoten kuru cildimin neme ihtiyaç duyduğunda kurtarıcım oluyor. Çok az bir kapatıcılık sağladığı için günlük makyajımda abartı durmuyor. Kalıcılığı gayet başarılı.

Eğer yağlı bir cilde ve açık bir ten rengine sahipseniz bu fondoteni seveceğinizi sanmıyorum. Ama benim gibi kuru ciltten muzdarip, fazla kapatıcılık aramayanlar mutlaka bir şans vermeliler.

2 yorum :

Yorumlarınız için teşekkürler :)