19 Eylül 2016 Pazartesi

İndirimli Gözlük Modelleri İçin Atasun Optik'e Göz Atın Derim!

Erkeklere hediye almak oldukça zor olabiliyor. Seçeneklerimiz de kısıtlı olduğundan her özel gün öncesi ne alsam derdine düşüyoruz. Geçen hafta da bizim evlilik yıl dönümümüz idi. Ne alsam ne alsam diye düşünürken biraz kolayına kaçtım ve şansımı güneş gözlüğünden yana kullandım. Hali hazırda sezon da kapanıyorken, indirim imkanlarından yararlanmak istedim

Her erkeğin yüz tipine göre değişen gözlük modeli farklı olsa da, işinizi garantiye almak istiyorsanız siz de hemen hemen her yüz tipine uygun olan aviator modelini tercih edebilirsiniz. Top Gun filminde izlediğimiz Tom Cruise sayesinde ikonik olan Rayban aviator modeli, eşime aldığım ilk hediyelerden biriydi yıllar önce ama hem eskidi hem de geçmişi hatırlatmak güzel olur diye yine tercihimi aynı modelden yana kulladım. Bu sefer daha farklı ve cam seçeneğine sahip bir Rayban aviator modeli tercih etmek istedim. Atasun Optik'in web sayfasına bir göz attım ve onlarca model arasından hangisini seçeceğimi şaşırdım.

Atasun Optik'i seçmemin nedeni ise ilk alışverişte 30 tl indirim kuponu vermesiydi. Zaten fiyatlar diğer optik mağazalarından daha uygundu bir de üzerine indirim gelince süper oldu :) Benim önceliğim şık olmasının yanı sıra araba kullanırken güneş ışınlarının daha az rahatsız etmesi için polarize camlara sahip olmasıydı. Bu nedenle tercihimi 3025 numaralı, altın çerçeve detaylara ve polarize camlara sahip Rayban aviator modelinden yana kullandım. 

Ben yuvarlak yüzüme bu modeli yakıştırsam sanırım eşime vermeden kendim kullanırdım :) Neyse ki o da benim kadar beğendi ;)

1 yorum :

Yorumlarınız için teşekkürler :)